Jag lever - 14/4 2011

TISDAG
William var på förskolan sina tre timmar medans jag passade på att plocka iordning lite hemma när Alwin sov. Resten av dagen myste vi samt lagade mat, på kvällen kom brorsan o hälsade på :)


Alwin o brorsan <3


GÅRDAGEN, ONSDAG
Förskola som vanligt för William, jag o Alwin var hemma o tvättade lite samt myste :)
På em var det dags för avslutning på gympan; brandhinderbana o trolleri
Gick en lång promenad med morsan o Timone på kvällen; syss o Adam fick agera barnvakter åt mina guldklimpar <3


Lillgrabben <3


DAGEN IDAG
Frukost
Förskola för storgrabben 8:30 - 11:30
Brorsan kommer vid ett o ska ta hand om William när jag o Alwin besöker BVC för hans 6-veckors-läkarkontroll
Åka till pappa o fika :)
Laga middag - fläskpannkaka o lingonsylt


Dagens frukost


UTMANINGEN
Än så länge inget mer fusk för mej, Daniel däremot har käkat både wienerbröd o havreflarn - aja baja
Men prövningarna är mååånga varje dag o jag har världens sötsug 24:7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0