Utmaningen - Beach 2015?!?

I lördags när jag o Daniel åkte hem från IKEA i Gävle bestämde o tog vi tillsammans i hand på att sluta vara så ohälsosamma - vi ska börja träna ordentligt samt äta mer nyttigt o INGET GODIS o INGA KAKOR, med undantaget lördagar samt kalas


OBS!
Onyttigheter får endast intagas en gång i veckan!!!


Här i bloggen kommer ni att få ta del av denna enorma utmaning som detta är för mej, jag äter ofantliga mängder onyttigheter som bakelser, godis, glass o kakor :P
Men nu är det stopp!





Tillsammans är vi starka
Du o jag <3


Kommentarer
Postat av: Maj

Jag försökte sluta äta godis, men det var lite för svårt. Har dock slutat dricka läsk, alltid något.

2011-04-12 @ 11:23:08
Postat av: Evelina

Alltid en bra början :)

2011-04-12 @ 11:52:57
URL: http://evelina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag förstår att det kan vara svårt för en som inte äter annat än godis :)

Gick du upp mycket med Alwin?



Själv äter jag inget godis, ingen läsk driks och chips är även de uteslutna. Jag slog vad med lillebror om 500 kr och ibland ångrar jag det riktigt mycket men för tillfället är jag glad. Det lär inte bli någon bech 2011 men kanske 2012 om man håller igen lite.



Hoppas det går bra!



Jag har ju hängt med otroligt dåligt (!) så jag vet ju inte riktigt var du bor nu (skämms rätt mycket). Jag hade hoppats att vi kanske kunde träffas någon dag och motionera våra vagnar lite kanske?



Kraaam!!!

2011-04-12 @ 19:21:40
URL: http://minbebis.com/blogg/camillalouise/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0