Våren är här - 12/4 2011

Igår när jag o grabbarna var på Elins Esplanad o skulle handla passade vi även på att kolla in lite affärer
självklart fick vi med oss lite nytt att utöka deras garderober med:



Alwin fick två bodysar, denna kortärmade ...



... o denna långärmade, som tillsammans gick på 99 kr.



William behövde ett par finare skor o dessa kostade 179 kr.


Idag har jag plockat fram våra vårskor o detta är mina, som jag köpte förra året nere på Sportshopen på Tanumstrand, men inte använt än!



Fina va?


  
Detaljerna :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina grejjer!

Jag funderade också på de skorna till Dexter, men jag tror inte hans stl fanns >(

2011-04-12 @ 19:24:46
URL: http://minbebis.com/blogg/camillalouise/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0