2/2 2011 - Dagens uppdatering

Gårdagen, tisdag

Lämnade sonen på förskolan 8:30
Fixade lite här hemma - bl.a tvätta, dammsuga o ringa några samtal
Hämtade sonen 11:30 o gick ner till Ica o handlade grejer till semlor
Käkade lunch
Fixade semlor o åt <3
Bakade kanelbullar med morsan till sonen barnkalas på söndag
Fixade hemgjord pizza o käkade några bullar
Jag o Daniel la oss i sängen o kollade de tre första avsnitten av Solsidan säsong 2 :)


Idag, onsdag

Lämnade sonen på förskolan 8:30
Fixade lite här hemma
När Daniel hämtade sonen 11:30 gick jag ner till tandläkaren
Käkade lunch
Planerade sonens äventyrsdag
(hans ena födelsedagspresent) som äger rum på fredag
Nu ska jag ordna lite inför kvällens middag - bl.a skala potatis
Senare är det uppstart med årets barngympa för sonen 17-18:00
Käka middag - hemgjord pytt i panna
Inta sängen


Imorgon, torsdag

Lämna sonen på förskolan 8:30 - Daniel hämtar
MVC-besök 10:00 i Falköping
Fika med bästa mormor, som för övrigt fyller 83 år på fredag :)
Åka o fixa garn till Pysens tröja som mormor ska sticka
Åka hem o käka lunch
Mysa med mina grabbar <3
Anders kommer hem!

Laga mat o käka middag
Sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0