Gammalt återseende - 24/2 2011

Idag lämnade både jag o sambon sonen på förskolan 8:30 --> istället för utflykt skulle de åka Vasaloppet  o det blev mycket som skulle med till Krabban :) Mitt på dagen kompenserade jag min dåliga nattsömn med vila o när jag hämtat sonen på förskolan 11:30 samt tagit med alla skidgrejer hem igen käkade vi lunch för att sedan åka mot Falköping.

Först hämtade vi mormor, sedan dumpade jag William o Daniel hemma hos Linnéa o Ove för att dra iväg mot PA:s o handla lite mat med mormor. Efter handlingen skjutsade jag hem henne igen o begav mig tillbaka till Linnéa o Ove, väl där åkte Daniel o Ove mot berget för att ta ett skidpass. Jag o William däremot stannade kvar med Linnéa som klippte Williams hår som nu blivit jättelångt – han blev så fin o ser nu mer vuxen o mognare ut än någonsin! När Daniel, Ove o Åsa kommit hem (Åsa från skolan o de andra från skidorna) fikade vi med blåbärspaj, butterkaka o ballerinakex samt kollade på sprinten; Marit Björgen vann i tjejklassen o Marcus Hellner vann herrklassen före Petter Northug o Emil Jönsson :)

Sedan blev det snabba ryck för att hinna hem o fixa broccoligratäng o sallad tills Persson o Jenny kom hit o käkade samt pratade. Vid ett på natten drog de hem, Daniel gick ut med Timone o jag städade i köket innan det var dags att sova.


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad snællt att ni tar hand om lilla mor!

2011-02-25 @ 21:33:30
Postat av: Evelina

Snart får vi väl börja ta hand om dejj, eler just det; det gör vi ju redan haha

2011-02-26 @ 10:17:30
URL: http://evelina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för att vi fick komma och mysigt hade vi det. Vi ses snart igen och då hoppas vi på att se det senaste tillskottet i familjen.

2011-02-26 @ 13:43:31
URL: http://injennyhead.wordpress.com
Postat av: Evelina

Det var ju såå längesedan vi sågs!! När vi ses nästa gång hoppas jag verkligen att Pysen kommit ut :)

2011-02-26 @ 18:13:36
URL: http://evelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0