Kampen fortsätter - 23/2 2011

Ännu vill Pysen inte titta ut o allt börjar bli väääldigt tungt nu; alla telefonsamtal, sms o kommentarer om att jag nu gått över tiden haglar över mej.
Trots detta fortsätter kampen o jag kommer garanterat att vinna :)


Igår satt jag på spinningcykeln i 25 min för att sedan ta en snabb promenad i backar med Daniel - han vill även han att Pysen ska titta ut snart...
Han börjar nog bli trött på mitt tjat om hur tjock jag är, mina fruktansvärda humörsvängningar o min värsta fiende halsbrännan!
En sak han dock älskar med min graviditet är mitt ständiga bakande; idag blev det dock bara kladdkakemuffins <3


Till sist vill jag bara säga grattis till Anders som fått ett nytt jobb idag!!
LYCKA TILL MED DETTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0