Ny bok, pizza o filmmys - 25/2 2011

På morgonen lämnade Daniel William på förskolan 8:30, jag var såå trött från gårdagen o dessutom sover jag dåligt på nätterna – Daniel är så snäll o låter mig ligga kvar i sängen medans han måste gå upp o fixa William *älskar dig*
Efter frukosten var jag fortfarande helt slut o hade dessutom huvudvärk så jag tog det lite lugnt innan vi hämtade William på förskolan 11:30.

Förmiddagen o halva eftermiddagen låg jag mest i sängen o vilade samt började läsa Lars Keplers Hypnotisören, William däremot lekte med grannen Lisa o Daniel satt mest vid datorn o kollade träningstips för att kunna vinna Vasaloppet!

På kvällen fikade vi o sedan skrev jag dagbok o sedan läste jag lite till i boken – shit, vad den är läskig o obehaglig :( Efter att jag läst nu en stund ska vi beställa pizza som Daniel o William har sett fram emot hela veckan o sedan blir det lite filmmys med sonen, efter det är det dags för sonen att lägga sig o sova. Jag o Daniel myser troligtvis vidare men det blir nog en tidig kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0