24/1 2011 - 5,5 km o bobkörkort

Dagen idag, måndag

Gick upp halv åtta i morse för att börja fixa frukost; det var ju jag, Daniel o sonen som hade ansvar för maten idag
Efter frukosten drog Daniel o Linnéa iväg till längdspåren, Ove o Åsa till slalombacken - jag o sonen däremot gick iväg till Intersport för att hitta en ny o bättre mössa till mig (hittade dock ingen), dessutom handlade vi lite till lunchen
Hem för att mysa o fixa lite lunch - korv med bröd 
Efter lunchen drog jag, Daniel o sonen iväg till spåren för att åka 5,5 km (Platten 2) - på halva vägen fikade vi med nybakade bullar från affären, varm saft o festis :)
När vi kom tillbaka till stugan förgjorde vi kvällens middag o drog sedan på oss massa kläder för att gå iväg till slalombacken där sonen ville ta bobkörkort :) Han fick sitt körkort o var hur nöjd som helst <3
Fixade resten av middagen o käkade - dragonkyckling, ris o sallad
Lena, mamman i familjen Andersson som vi är här med, fyllde år idag o efter middagen gick vi deras stuga ( som ligger bredvid vår) för att sjunga o käka tårta - GRATTIS :)
Nu är det snart dags för sängen!

  
Sonen lärde sig både att åka lift med bobben samt att åka slalom genom pinnarna :)
Sååå duktig <3


Sonens bobkörkort !!!


Imorrn, tisdag

Käka frukost
Daniel ska åka längd, jag o sonen drar iväg med bobben till en lekpark med pulkabacke
Äta lunch
Åka 5 km (Platten 1 två varv) med Daniel o sonen
Käka kvällsmat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0