25/1 2011 - 2,5 km o lekparken

Idag, tisdag

Käkade frukost o begav mig tillsammans med Linnéa, Daniel o sonen till Intersport, hittade en vit skidmössa med grå prickar på o Compeed. Efter shoppingen handlade vi lite mat tills imorrn då det återigen är vår tur att stå för maten
Åt lunch - varma mackor med tomat o ananas
Efter lunchen drog jag, Daniel o sonen ut till spåren där jag o sonen åkte 2,5 km (Platten 1). På vägen hem från spåren stannade jag o sonen vid lekparken där vi blev kvar en lååång stund :)
Nu ska vi snart käka kvällsmat (lasagne), sedan blir det mys i soffan o sängen tidigt!!


Min nya mössa från Craft

 
Sonen leker i lekparken <3


Kolla skillnaden mellan Oves slalompjäxor o sonens längdpjäxor - haha :D


Imorgon, onsdag

Jag, Daniel o sonen står för maten idag
Fixa o käka frukost
Åka längd med sonen - 2,5 km (Platten 1, kanske två varv)
Ordna lunch
Bowling
17:00 tillsammans med familjen Andersson
Laga kvällsmat - biftekibiffar, potatisgratäng, grillsås o sallad


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt det ser ut....förstår att det var svårt att få William från lekparken!

2011-01-25 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0