28/1 2011 - Rekordlånga 12,5 km

Idag, fredag

Jag, Daniel o sonen har haft hand om maten idag
Fixade frukost
Linnéa kände sig fortfarande inte hundra sedan gårdagen så hon tog med sonen till affären o lekparken medans jag o Daniel tog en sväng i längdspåren - blev ca 12,5 km (Burusjöspåret) med en paus på mitten :) har aldrig åkt så långt förut i hela mitt liv :P kändes dock bra innan pausen, blev mycket segare efter!!
Ordnade o käkade korv med bröd till lunch
Vilade lite efter lunchen då Pysen inte ville vara med mer; han sparkade o jag hade sammandragningar  
Jag hade sett fel om bobåkningen, den var imorgon, så då blir det åka av i backen för sonen
Nu ska vi snart fixa kvällsmaten, blir flygande Jakob o ris
Efter detta är det dags för fredagsmys!!!

 
Paus med varm saft o kexchoklad


Älskar dejj <3


Imorgon, lördag

Käka frukost
Åka längd med sonen
Äta lunch
Åka bob i slalombacken
Käka kvällsmat


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktig du är! Det blir väl ingen match med Tjejvasan?

2011-01-29 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0