Sockerkaka o ännu mer packning - 23/3 2011

Förlåt så mycket
för min dåliga uppdatering den senaste månaden, men just nu finns det inte så mycket tid för att blogga :P
Det som upptar hela min tid numera är såklart mina två underbara grabbar William o Alwin <3 älskar dem otroligt mycket! Dessutom har o är denna tiden väldigt psykiskt jobbig, detta då hela lilla familjen nu håller på att förbereda sig för Daniels flytt upp till Falun :(
 

Jag som inte trodde att det fanns mer för Daniel att packa, men ack så fel jag hade. Idag har vi fyllt några flyttlådor med bl.a sängkläder, tvål o tandkräm, handdukar till kropp, badrum o kök samt det mesta av Daniels litteratur från högskolan som han kan tänkas behöva till sitt kommande arbete.
Många undrar varför han ska flytta o andledningen till detta är att han fått jobb på en ingenjörsbyrå uppe i Borlänge. Han kommer att utgå ifrån dem o bli uthyrd till olika företagskunder för att hjälpa dem att antingen utveckla deras nuvarande produkter eller också komma med nya idéer om helt nya produkter.


Aja, inget mer prat om detta nu ...
Annars idag har jag o storgrabben bakat sockerkaka tills dess att Daniels farfar kom på besök vid 13:00, vi käkade först lite lunch bestående av köttgryta, potatis o sallad *mums* Det blev mycket prat o fikande såklart!
Just nu är Daniel med William på barngympan, detta medans jag o Alwin myser o bloggar :) snart ska vi dock göra lite varma mackor till kvällsmat


Nu vill Alwin ha mat, men vi hörs imorrn !
XoXo /E



Nu vill jag ha vår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0