Händer i veckan

I måndags
Förskola för William 8:30 - 11:30
Lämnade William hos underbara faster Anna o kusinerna Elsa o Oliver, detta då jag o Alwin skulle på babymassage - väääldigt mysigt <3
Hämtade William, hem o lagade mat.
Träning: Powerwalking med syss, två varv på Slingan - 30 min


Igår, tisdag
Lämnade William på förskolan 8:30, pappa hämtade mig o Alwin vid 8:45, vidare till Skövde för att lämna tillbaka en bil som pappa provkört i några dagar
Hämtade William ca 10:30, hem till pappa för att lämna av de båda, vidare hem o packa skötväska samt mat till Alwin. Sedan vidare mot Skövde där jag, syss o Alwin tillbringade några timmar först på Commerce o sedan på Elins esplanad - käkade lunchBake Off
Träning: Löpning/Powerwalk, två varv på Slingan - 28 min
Sprang ca 75 % av sträckan idag :)

Dessa inköp blev det för mig under dagen:


Alwin
En blå body med äpplen, en vit body o ett par vita tunna byxor - alla från Lindex för 150:-
De vita kläderna ska han ha under dopklänningen


Alwin
En långärmad tröja från Lindex, 75:-
En solhatt från H&M, 50:-
En dreggellapp från Åhléns, 30:-


Till mig blev det en rosa/aprikos-färgad t-shirt från Åhléns, 100:-

Köpte dessutom en morsdagspresent till min kära mamma, kan dock inte skriva vad det är då hon läser bloggen
Lägger upp bild efter att hon fått den :)


Idag, onsdag
Förskola för William 8:30 - ca 11:00
BVC med Alwin 11:15
Hem o käka lunch
Baka muffins till morgondagens soaré på Williams förskola
Träning: Powerwalk, två varv på Slingan


Torsdag
Förskola för William 8:30 - 11:00, får med mig en kompis hem till William som heter Linus o de ska leka tills han blir hämtad vid 16:00
Laga kycklingwok o ris, käka o förberedning för kvällen
18:00 är det äntligen dags för soaré på storgrabbens förskola, han har övat sååå mycket o länge på sina verser/sånger o nu är det upp till bevis :)
Träning: Spinning, ca 40 min


Fredag
Förskola för William 8:30 - 11:00
Daniel kommer hem på kvällen
Träning: Löpning/Powerwalk, två varv på Slingan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0